درست نمیکنیم
ما اینجوری درست میکنیم بشورش بعد بزار تو آب جوش دو قل بجوشه بعد آبکش کن بعد بذار با پیاز سرخ بشه نمک و زردچوبه و فلفل سیاه بزن ی کم که تفت خورد بهش رب بزن آب جوش بریز بذار بپزه بهش سیب زمینی نگینی سرخ کرده هم اضافه کن آبلیمو هم یادت نره خیلیییییی خوشمزه میشه امتحان کن
خوردش کن بعد پیاز نسبتا زیاد باشه از رنده بزن ریز باشه روغن هم بریز با نمک بزار بپزه به روغن بیفته عالی میشه
یبار مادرشوهرم درست کرده بود هیچوقت مزش از یادم نمیره خیلی خوشمزه شده بود چرخش کرده بود بعد پیازو نمک و فلفل سیاه و مرزه خشک زده بود بهش تو روغن مثل شامی کباب سرخش کرده بود یکمم لیمو تازه زده بود ساندویچ کرده بود برا شوهرم اونم نخورده بود اورده بودش برا من وای نمیدونم چرا دیگه هرچی درست کردم مثل اون نشد که نشد
بشور با پیاز فراوون بذار آبپز بشه.یه کوچولو هم روغن بریز . وقتی حسابی پخت و نرم شد و به روغن افتاد نوش جان کنید سرشار از آهنه خیلی خوشمزه است . البته من خیلی وقته نخوردم چون سنگدونای قدیم درشتتر بود این جدیدا خیلی ریزن
چرخش کن دودفعه بعدشم شامی بپز خیلی آهن داره منبع ویتامینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.