۴ پاسخ

من سینه مرغ پخته شده، فلفل دلمه، سیب زمینی، پیاز و تخم مرغ رو همشونو باهم توی مخلوط کن میریزم یکدست که شدن سرخ میکنم

من سینه مرغ رو چرخ میکنم و فریزمیکنم
بعد ب مقدار لازم یخ‌شو اب کرده و بایدونه سیب زمینی کوچیک و باادویه و نمک و آرد فراوان سرخ مبکنم( و بدون نعناخشک یاسبزی)

مثلا دوتا جاماستی مرغ چرخ کرده میریزم، یدونه اندازه مشتم سیب زمینی،و نکته اش هم اینه ک آرد زیاد بریزم وگرنه وامیره. تخم مرغم نمیریزم چون وقتی بدون تخم مرغ میپزم اصلا روغن جذب نمیکنه.
فک کنم ب چیزی ک گختم بگن ناگت تا کوکو🤣🤣🤣🤣🤣

سینه مرغ فلفل دلمه سیب زمینی پیاز و نمک فلفل زردچوبه کمی زعفرون ارد نخودچی بریز
تو خوردکن بعدم بزار یخچال ی ساعتی خودشو بگیره بعدم مث کباب شامی شکل بده تو‌روغن سرخ کن با برنج و گوجه کبابی میل کنید
من اینجوری درس میکنم خیلی خوشمزه میشه بقیه رو نمیدونم...

سیب‌زمینی نگینی ریز خورد و سرخ میکنم و مرغ و میپزم و ریش میکنم.پیاز سرخ کرده و ادویه ها و تخم مرغ فراوان
هم میزنم و یا یهو میریزم تو ی تابه یا دونه ای
دلخواه میتونی سبزی معطر و زرشک و گردو هم بزنی ک من همسرم دوست نداره نمیریزم

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی