والا اصلا بهش فک نکردم هنوز🤣
برامن زده ۱۰تیرولی سزارینم آخرخرداده احتمالا
دورپیچ نازکترخریدم آستین بلندنخی هم برداشتم چون هم ممکنه شباسردباشه هم کولرروشن میشه سردش نشه لباس مخمل وضخیم براتابستونش برندار
سه دست پنج تکه نخی
چیزای مخمل نحر
لباس نخی. پتو پیچ
من دو یه دست لباس صفر و یک گرفتم نازک
آستین کوتاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.