خانمایی که نینیهاتون تابستون بدنیا میاد چیا میخرید براش؟

۵ پاسخ

والا اصلا بهش فک نکردم هنوز🤣

برامن زده ۱۰تیرولی سزارینم آخرخرداده احتمالا
دورپیچ نازکترخریدم آستین بلندنخی هم برداشتم چون هم ممکنه شباسردباشه هم کولرروشن میشه سردش نشه لباس مخمل وضخیم براتابستونش برندار

سه دست پنج تکه نخی
چیزای مخمل نحر

لباس نخی. پتو پیچ

من دو یه دست لباس صفر و یک گرفتم نازک
آستین کوتاه

سوال های مرتبط

مامان دلسا و آرن مامان دلسا و آرن روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری