مامانا سزارینی شما کی شکمتون کار کردن ....

۱۱ پاسخ

من فردای عملم توو همون بیمارستان
البته من گلابی خوردم و همون لحظه اسهال شدم

شایدم چون شیاف میزاشتم ساعتی یه بار شل شده بودن روهام😂😂در کل ده روز اول همش ابکی میخوردم

سه چهار روز بعدش فک کنم چون همش مایعات میخوردم بیشتر شل بود شکمم

همون روز بیمارستان بودم کار کرد

تو بیمارستان نه ولی رسیدم خونه کار کرد

۱۲ ساعت بعد عمل ک راه رفتم و اصلا هم یبوست نشوم

من ۳/۴ روز بغذش خیلی اذیت شدم

من رفتم خونه غذا خوردم کار کرد
ولی اون جا گفتم کار میکنه🤣🤣🤣🤣

من اون شربت که میدن بااب بخوریم نصفشوهمینطوری سرکشیدم بدون اب

من فردای عملم شکمم کار کرد چون دوتا شیاف هم زمان استفاده کردم و اون باعث شد روده هام شل بشه و به اسهال بیافتم

کمپوت انجیر بخور
کاچی بخور با روغن محلی برای روده ها خوبه

سوال های مرتبط

مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی