من از بدوتولد اب جوشیده سرد میدادم بهش گاهی مخصوصا اوایل ک زردی داشت حالا ولی زیاد نمیدم مثلا شاید هفته بگذره ولی ابش ندادم چون شیرخودمو میخوره دکتر میگه شیر مادر اولش ابه بعدش غذا میشه از 6 ماهگی ب بعد باید اب هم بدی چون غذاخور میشن تشنه میشن
منم دخترم 4ماه نیم میترسم بهش چیزی بدم
وقتی غذا کمکی شروع کردی آب بده بهش
من از اول اب دادم
بله میشه
بله آب جوشیده سرد شده در حد کم میتونی بدی
اتفاقا بوی تند ادرار شونو کمتر میکنه
اگه غذای کنکی رو شروع کردی ب کوچولو ربع ساعت بعپ غذا بده بهش
من آب میدم از ۳ ماه و نیمگی بخاطر یبوستش
منک از همون دوماهگی میدادم ابجوش نبات بخاطر دلدرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.