۹ پاسخ

من از بدوتولد اب جوشیده سرد میدادم بهش گاهی مخصوصا اوایل ک زردی داشت حالا ولی زیاد نمیدم مثلا شاید هفته بگذره ولی ابش ندادم چون شیرخودمو میخوره دکتر میگه شیر مادر اولش ابه بعدش غذا میشه از 6 ماهگی ب بعد باید اب هم بدی چون غذاخور میشن تشنه میشن

منم دخترم 4ماه نیم میترسم بهش چیزی بدم

وقتی غذا کمکی شروع کردی آب بده بهش

من از اول اب دادم

بله میشه

بله آب جوشیده سرد شده در حد کم میتونی بدی
اتفاقا بوی تند ادرار شونو کمتر می‌کنه

اگه غذای کنکی رو شروع کردی ب کوچولو ربع ساعت بعپ غذا بده بهش

من آب میدم از ۳ ماه و نیمگی بخاطر یبوستش

منک از همون دوماهگی میدادم ابجوش نبات بخاطر دلدرد

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوین مامان ماهان و آوین ۱۰ ماهگی
مامان رادوین 🐣 مامان رادوین 🐣 ۷ ماهگی
مامان مامان رادین مامان مامان رادین ۶ ماهگی