دوستان زایمان طبیعی بدون درد با گاز چطوره؟

۲ پاسخ

من 5 روز پیش زایمان کردم ولی گاز اصلا درد رو کم نمیکنه جیز الکیه ولی وقتی درد. داشتی نفس های عمیق بکش دردت زودتر تموم میشه ولی این گاز واسه من که کاری نکرد
تا موقعه ای که زایمان میکنی همش برو زیر دوش آب گرم ورزش کن کمرت رو ماساژ بده یاهم ورزش اسکات رو برو خیلی خوبن اینا واسه من خوب بود

اگه منظورت گاز تنفس هست که بدون درد نمیشه زایمانت میگن که یزره درد و کم میکنه اونم رو من که تاثیری نداشت

سوال های مرتبط

مامان آرتام🥰 مامان آرتام🥰 ۳ ماهگی