خانوما درد زایمان طبیعی چطوره؟

۱۱ پاسخ

ببین همش به آمادگی ذهنی و تنفسیه
اگه تمرکز کنید اوکیه
درد شکم پریودی
برق میندازه تو رانها
خوبیش این استراحت داره

ازنظرمن وحشتناکه این دومی بیشتراذیت شدم

من کل امیدم فقط اپیدوراله

ی دردی همزمان کمر و شکم و پهلوها و لگنو میگیره ک خیلی شدیده حس میکنی استخونات داره خرد میشه .وقتی از واژنم رد میشه حس میکنی گوشتت داره تکه تکه میشه🥲

خوبه درد نت نداره

دردش ک خیلی سخته ولی همین ک نی نی بیاد بغلت دیگ درد فراموش میشه 😁🤩

زیاد دردش مهم نیس وقتی نی نی بیاد بغلت همون ثانیه اول یادت میره دردا

ایپدروال حتما بزن

بستگی به تحمل دردت داره

درد زیر شکم مثل درد پریودی که منظم میگیره و ول می‌کنه مثلا اول سر رب ساعت چند ثانیه کم کم سر ده دقیقه چند ثانیه و بعد سر پنج‌دقیقه چند ثانیه میگیره ول میکنه

بنظر من تریلی از روت رد بشه کمتر درد می‌کشه آدم 🥴😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی