شما هم موقع اسکات رفتن زانوتون درد میکنه؟

۸ پاسخ

اگر اسکات میزنی زانوت درد میگیره داری بد میزنی گلم پاهات رو صاف بزار بعد اسکات بزن داری زانوت رو خراب میکنی

هم زانو هم ران و لگنم درد میگرفت

عزیزم ماما گفت اگه زانوتون درد گرفت عمق اسکوات ات کمتر کن

اره چون حسابی وزنم رفته بالا

زانو سهله خواهر من همزمان کمرم لگنم شکمم زانوهام همه باهم درد میکنه البته از اسکات نرفته😐فک نکنم بتونم ی بارم برم

من چون وزنم رفته بالا اصلا نمیتونم بزنم ده میزنم خسته میشم بیشتر پروانه میزنم

بلی
طبیعیه دیگه به خاطر وزن خودت و نی نیه

نه زیاد چون از قبل ورزشکار بودم برام عادی

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌وهشتم بارداری