اگر اسکات میزنی زانوت درد میگیره داری بد میزنی گلم پاهات رو صاف بزار بعد اسکات بزن داری زانوت رو خراب میکنی
هم زانو هم ران و لگنم درد میگرفت
عزیزم ماما گفت اگه زانوتون درد گرفت عمق اسکوات ات کمتر کن
اره چون حسابی وزنم رفته بالا
زانو سهله خواهر من همزمان کمرم لگنم شکمم زانوهام همه باهم درد میکنه البته از اسکات نرفته😐فک نکنم بتونم ی بارم برم
من چون وزنم رفته بالا اصلا نمیتونم بزنم ده میزنم خسته میشم بیشتر پروانه میزنم
بلی
طبیعیه دیگه به خاطر وزن خودت و نی نیه
نه زیاد چون از قبل ورزشکار بودم برام عادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.