چ سخت از شیر گرفتن 😭😭

۵ پاسخ

من با فردامیشه۷روزک ازشیرگرفتمش سخته ولی شایدغذاخوردنشون بهتربشه

حوصله داشته باش واسش خوراکی بخر چیزای خوشمزه درس کن واسش

شیر خودتو میدی؟

جدی؟ یا خدا 😑
من انشالله شنبه میخام بگیرم دلمم نمیاد استرسم دارم ولی دگ وقتشه خودم خیلی ضعیف شدم

من استرسش دارم یه هفته دیگه میخوام بگیرمش

سوال های مرتبط