۳ پاسخ

من تا غروب شیرش ندادم من پر کردم

میگن تا دو ساعت بعد البته دکتر میگفت جهت اطمینان ولی منم گشنش بود دادم

من ک دادم

سوال های مرتبط

مامان حسین و یاشار🧸 مامان حسین و یاشار🧸 ۴ ماهگی