سلام من ازمایش دادم بتام 25یهنی مثبته

۳ پاسخ

اره منم بار اول ازمایشم۳۳بود ۶رپز بعد تکرارش کردم

تو‌۱۷هفته بتا۲۰کمه ها🫠

احتمال زیاد اره دو روز دیگه تکرار کن اگه بالا رفته باشه مثبته

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو👼🏻🩵🫐 مامان نی نی کوچولو👼🏻🩵🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ویکم بارداری