۷ پاسخ

بهتون گفت بعدش بیاین برا آزاد سازی؟ چند تا فولیکول داشتین چه سایزی

برا فولیکول هست رشد

نه نیس

به این میگن اچ ام جی. به آزادسازی میگن اچ سی جی

برای سایز و تحریک تخمک . بعد این امپول روز 12 یا هر روزی که دکترت گفته میری سونو میدی اگه فولیکولات بالای 18 بود باید آزادسازی بزنی که تبدیل به کیست نشه اگه کمتر بود که نمیخاد

اين دستور آمبول عزيزم

تصویر

این خودش فکر کنم آزادسازیه

سوال های مرتبط