۶ پاسخ

اگه میوه به تازه بگیری بعد غذا یه تیکه تو دهنت بزاری خیلی خوبه اسید معده رو پایین میاره حالت تهوعم کم میکنه خاصیتم داره

به جاش می‌رفتی دکتر برات فاموتیدین یا پنتوپرازول میداد عرق نعنا باعث شل شدن دهانه رحم میشه 🤦🏻‍♀️

ب دکتر متخصص زنانتون بگو

منم معده درد داشتم رفتم دکتر برام دارو داد خیلی خوبه

زنجبیل هم یه مقدار کم موردی نداره

عرق نعنا ضرر داره برات چرا خوردی

سوال های مرتبط

مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی