عرق نعنا خطر داره یان میتونم بخورم؟

۹ پاسخ

نه عزیز خطرنداره منم میخوردم

اره بخور منو ک حالمو بدتر میکنه ولی ب ی سریا خوبه

خیلی کم‌با اب

فککنم ضرر داره معدت اگه اذیت شده یه کوچولو در حد یه عدس زنجبیل بریز تو آبجوش بخور

منکه از ترس اصلا نخوردم

میگن باید خیلی کم خورده شه

با آب قاطی کن بخور من قرص نعنا میخوردم خیلی خوب بود

کم میتونی بخوری. در حد دو قاشق

من میخوردم بااب

سوال های مرتبط

مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری