دکترای دندونپزشک فقط سه ماهه دوم رو دندون کار می کنن تا تموم نشده این سه ماهت برو درست کن البته باید یه نامه از دکترت بگیری من چن روز پیش دندون عقلمو کشیدم راحت شدم از دردش
سیر بزار روش یدونه ام بزار همون ور سمت گوشت خیلی آروم میکنه
من فقط سردرد دیونم میکنه اه
کشیدنی که نیست مال من شاید پر کردن یا نهایت عصب کشی بخواد باز نمیدونم ولی چون پارسال هم دندونم این جوری شده بود اون سمت بالا رو پر کرد پایین رو عصب کشی دیگه سمت دیگه رو نرفتم یادم رفتم قبل بارداری برم...
تا هفتت پایینه درستش کن بعدا عذاب الهی میشه دکترهم کاری نمیکنه تو هفته بالا
اب نمک قرقره کن
مننمم نمیدونم برم دندون پزشکی یا صبر کنم 3 ماه دیگه....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.