با دندون درد چ میکنید؟ دارم میمیرم از صب☹️😭

۷ پاسخ

دکترای دندونپزشک فقط سه ماهه دوم رو دندون کار می کنن تا تموم نشده این سه ماهت برو درست کن البته باید یه نامه از دکترت بگیری من چن روز پیش دندون عقلمو کشیدم راحت شدم از دردش

سیر بزار روش یدونه ام بزار همون ور سمت گوشت خیلی آروم میکنه

من فقط سردرد دیونم میکنه اه

کشیدنی که نیست مال من شاید پر کردن یا نهایت عصب کشی بخواد باز نمیدونم ولی چون پارسال هم دندونم این جوری شده بود اون سمت بالا رو پر کرد پایین رو عصب کشی دیگه سمت دیگه رو نرفتم یادم رفتم قبل بارداری برم...

تا هفتت پایینه درستش کن بعدا عذاب الهی میشه دکترهم کاری نمیکنه تو هفته بالا

اب نمک قرقره کن

مننمم نمیدونم برم دندون پزشکی یا صبر کنم 3 ماه دیگه....

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری