دمنوش رازیانه خوبه هم برای شیرتون هم برای پاکسازی رحم بعدچهارروز شیرتون ی عالمه میشِ مطمعنم...باقطره چکون بهش شیرخشک بدید...
سر شیشه شو اکه ٱرتدنسی بگیری حتما میگیره
شیر خشک بهش اگه که شیر نداری بچه سیر باشه راحت میخوابه گریه نمیکنه اصلا
یعنی شیر خشک بهش نمیدی؟
گناه داره قندش میوفته بابا
منم ده روز بعد اغوزم اومد الانم کمه بیشتر شیر خشک میخوره چ کنیم دیگه
مایعات خیلی بخور آبگوشت بدون حبوبات و پیاز و رب بزار یک کاسع بزرک ابشو سر بکش
همین الان بلندشو یک قوری در حد دولیوان رازیانه اسیاب شده دم کن بخور
عزیزم بهش شیر خشک بده حتما گشنه میمونه
تا یکی دو روز شیرت میاد
قطره چکون بخر
سرنگ کم کم نمیره دست ادم درمیره یهو سیر میپره تو گلوش
عزیزم چه عیبی داره حالا بهش شیر خشک بده .
من سه روز اول که شیر نداشتم اما میذاشتم مک بزنه سینمو بعد بهش یه پیمانه شیر خشک میدادم تا شیرم اومد .
اگه میخوای شیرخشکی نشه با قطره چکون یا سرنگ شیر خشک بده تا سینتو ول نکنه و مک زدن سینه خودش باعث افزایش شیرمیشه فقط نگران نباش مایعات خیلی خیلی بخور
سینه ات بزار دهنش مک بزنه بچه روزای اول به شیر زیادی احتیاج نداره کم کم شیرت راه میفته من روز چهارم شیر کردم
شکمش کار کرده؟
شیر خشک بگیر بده گناه داره
کولیک و رفلاکس ،گشنگی
گرسنه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.