۴ پاسخ

من خودم همه چیامو از اول تا همین الان از مام باب گرفتم و واقعا هم از قیمتها راضیم هم جنساشون

من از سیسمونی مام باب تو عادل اباد و سیسمونی گرند بی بی تو فضیلت خرید داشتم بد نیستن..تو مرودشتم از سیسمونی شهر کودک چنتا چیز گرفته بودم اونم خوب بود

پادشاه کوچولو بین سینما سعدی و برق.
لباس قشنگ میخوای سرزمین کودک توی فلسطین. سیسمونی های بازار روح الله، پشت راسته لباس زیرها

کانال غذای کودک در روبیکا بیش از ۳۵۰۰ مادر .🍲💕.
@food_babyy

سوال های مرتبط