۷ پاسخ

دلستر بخور زیاد چپ دراز بکش حتما سونو رو تکرا کن تو بیمارستان

دکترم گفت هشته ..همون روز رفتم دوتا سونو گفت ۱۰

منم دلستر وهندونه خوردم خوب شد از 8اومد13

من ۲۹ هفته ۸ بود البته چند روز قبلش مریض بودم تب داشتم آب بدنم کم شد. چند بار سرم زدم و آب و آبمیوه و شیر اینا زیاد خوردم ۳۳ هفته خوب شد

من یه سونو میرم میگه ۷یکی دیگه میرم میگه ۱۰.موندم

اگر کمه هندونه بخور میگن خیلی تاثیر داره زیاد میشه

یه سونو دیگه برو برامن اشتباه کم کفته بود

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۱۰ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری