۱۳ پاسخ

😶😶😶😶هیچ وقت انقدر شیرین دوست نداشتم حتی بستنی و پاستیل و کیک و کلوچه و شکلات
ولی فندم بالا....

مثل من 🥺😅 بدن کلا فرق میکنه انگار

دقیقا بخاطر همون قند اینجوری میشی

وای نگو که من خواب کیک خامه ای میبینم😭😭😭😭

قند من ۹۴ بود آزمایشات اولیه بارداری بعد دکتر نگفت زیاده ولی بهداشت میگه لب مرزه زیاده🫤🫤🫤فک کنم منی که دیر به دیر ماکارانی میکردم از راه رسیدم سریع ماکارانی درست کردم خخخخ

منم همین طوری ام چیزی که نباید بخورمو حوس میکنم 😐😂

منم قندم بالاعه ولی عسل وشیره وانجیروتوت خشک واینهامیخورم
البته دکترم گفت بخور

الهی بگردم خیلی ام سخته ☹️ سعی کن خیلی کم شیرین بخور اگه دلت حلوا اینا خواست

اه منم اصلا اهل شیرینجات نبودم الان ک باید رعایت کنم دلم شیرینی خامه ای با نوشابه میخواد ک همزمان بخورم😐😐

نخوری خواهر خطر داره وقتی قند داشته باشی همینجوری هست همش دلت چیزای شیرین میکنه😂

این دست خودت نیس ول شیرینی میگیری وقتی قند داری منم اینجور بودم یه جعبه شیرینی میدیدم نمیتونستم جلو خودم بگیرم دگ همش باید تموم میکردم

وااای همیشه ادمیزاد برعکسه🤣🤣🤣

وایی منو بگووووووو اصلا نمیتونم تحمل کنممم😭

سوال های مرتبط

مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری