۶ پاسخ

ماکارونی ،شیرینی جات و نوشابه و دلستر اصلا نخور
برنج کم بخور

همون مایع آمینیوک؟اگه اون باشه به منم گفت دکتر ولی توصیه خاصی نکرد اصلا خود به خود نرمال شد

اب نباید زیاد بخوری

20
تازه آزمایش قنددادم شنبه جوابش میاد

مایعات کمتر بخور .چایی و دلستر هم نخور

چنده عزیزم؟
قند نداری؟

سوال های مرتبط

مامان دلاناکوچولو🤱🩷 مامان دلاناکوچولو🤱🩷 ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری