خانوما ببخشید من هی سوال میپرسم من زیر شکمم خیلی بدجور تیر میکشه عادیه؟

۷ پاسخ

منم همین جوری هستم

منم همینجوریه میکن طبیعیه

تازه نفس کم میارم و سرماخوردگی بدیم گرفتم

برای منم هرازگاهی یهو درد میگیره

منم مثل شمام تیرمیکشه زیرشکمم میگن طبیعیه

اره عزیزم واسه منم درد میکنه

اره منم بودم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان هلما مامان هلما هفته بیستم بارداری