سلام ، این شربت برا چیه؟ کسی استفاده میکنه ازش؟

تصویر
۴ پاسخ

این شربت برای رفلاکس تاثیری هم داره؟

برای رفلاکسه منم استفاده میکنم

برای رفلاکسه

رفلاکس
بلع من

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۴ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۹ ماهگی
مامان دلی🍎🍭 مامان دلی🍎🍭 ۱۲ ماهگی