این شربت برا چیه کسی میدونه؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

این شربت عالیه
ولی چرا این رنگیهههههه

نفخ و دل درد ولی من به دخترم دادم اصلا خوب نبود کولی کید هم بدرد نمیخوره پروکید و کیدسی دکتر برام نوشت عالین

گریپ میکسچر برا نفخ و دلدرد بچه

برای نفخ و دل درد نوزاد

سوال های مرتبط

مامان آریا 💙👶 مامان آریا 💙👶 ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان ارتمیس مامان ارتمیس ۳ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی