مامانا این شربت برا چیه؟؟؟؟؟
بچه #کولیک# شیرخواران #

تصویر
۸ پاسخ

خارجیش همین رنگه گوگل زدم عکسش بود همین رنگ ایرانیش سفیدع

خراب نشده منم خریدم همین رنگه

مگه نباید سفید باشه 😑چرا این رنگی شده استفاده نکن عزیزم خراب شده فک کنم

تغییر رنگ داده نباید استفاده کنی

گرمیچر دیگه خارجی برا کولیک نفخ

گرمیچر خارجی برای دلدرد

برای کولیکه

دل‌درد و کولیک

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی