۵ پاسخ

نه درد شدید طبیعی نیس باید بری دکتر حتما

درد غیر قابل تحمل داری برو بیمارستان.. چرا؟ تحرک داشتی؟ یا یهویی اینجور شدی؟

اگه زود خوب بشی طبیعیه چون شکمت بزرگ میشه

نه اگه غیر قابل تحمل

خیلی شدید برو‌بیمارستان خوب

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ونهم بارداری