۱۳ پاسخ

نمایندگی دستگاه پرسیدم گفت ۱۵تا ۲۰تا همه دستگاه ها خطا دارن

چقد عجیب ک همه گفتن دستگاه بالاتر میزنه...من ک این چند روز قبل ناشتا ویک ساعت بعدش تو خونه میگیرم پایینه احساس میکنم ازمایشگاه بیشتر باشه خداکنه واقعا پایین باشه

اره بابا دستگاه خونگی قند چرته فقط خودمونو گول میزنیم

دقیقا من‌.ازمایشم نرمال دستگاه ده پونزده تا بالا

دستگاه برام ۱۱۴ زد آزمایشگاه ۸۹

بله مال من۱۰ تا بالا نشون میده

من دستگام درست میزنه دو سه تا اختلاف داره
اتفاقا چند روز پیش آزمایش داشتم قبل اینکه نوبتم بشه با دستگاه خودم گرفتم 87 بود آزمایش 89

آره دستگاه خونگی بالانشون میده مال منم ۲۰وخورده ای اختلاف داشت

قبل از اینکه سوزن به دستت بزنی ، الکل روی دستت باید کامل خشک بشه. الکل قند رو بالا نشون میده ، این مورد بی تاثیر نیست

دستگاه معمولا یکم بالاتر میزنه در حد 5 تا

دستگاه خونه با آزمایشگاه تفاوت داره
برای خونه بالا نشون میده

اما چند روز پیش با دستگاه گرفتم ۷۵ بودم

دقیقا دستگاه برام زد ۹۶ ولی آزمایش ۷۶

سوال های مرتبط