خانما بلدین ازمایش منو بخونید 😂🤦

تصویر
۸ پاسخ

کلا مشکلی نداره
نرمالن

ازمایش خوندن که کاری نداره نگاه کن اگه پیش هرکدوم hیاLنزده باش یعنی نرماله .بعدشم کنارش زده از چند تا چند باش درسته

تعداد گلبول های قرمز سفید هموگلوبین اینا هم ببر دکتر نشون مده

آنزیم های کبدی هم که alt/astهم که نرمال

دمتون گرم بلدین خخ

تری گلیسیرین هم خوبه

نه🤣🤣🤣🤣🤣

آزمایش قندخون چربی اوره کراتین که خویه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۲ ماهگی