عزیزم اینا گرمیه
اگه بدون سر سفیذه همین که زینک اکساید بزنی خوب میشه اگه با سر سفسده باید کلوتریمازول بزنی اول
بوووووووس نکنید بچه حساسه میپاچه صورتش بیرون
دخترمنمهمینجوری سرو وصورتش داره بردم دکتر پماد داد گفت به شیر ربطی نداره شیدخودمو میخوره
من گردن پسرم اینجوری دون زد با پنبه و اب جوشیده ولرم روشو کشیدم خوب شد فرداش
طبيعيه عزيزم نشانه ى رشده
اینا گرمی هست گلم ختمی اب بزن رنگش دراومد صافش کن با آب ختمی حمومش بده
یا بوسش کرده کسی،یا از گرماس،یا حساسیت ب پروتئین گاوی
صورت بچه من پر شده...هم صورتش و هم سرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.