اگزما پسر منم بود اول هیدروکورتیزون زدم بهتر شد ولی دکتر بهم گفت لوسیون ایروکس بزنم
حتما ببرش دکتر
ازشیرت بریز روش خوب میشه
احتمالا حساسیت به پروتئین گاوی
الهی 🥺قلبم درد گرفت .حساسیته صورت پسرمنم داشت . سه تا دکتر بردمش تا یه پماد ترکیبی و ایروکس براش نوشت الان خوب شده .
الهی بگردم این حساسیته ببر دکتر
احتمالا حساسیت داره به پروتئین گاوی اگه شیرخشک میخوره باید عوض کنید اگه هم شیر مادر میخوره شما نباید لبنیات وگوشت گاو بخورید
جای بوسه بوس نکنین بچه رو پوستش حساسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.