۶ پاسخ

مال دختر منم همینجوری شده بود ولش کن خودش خوب میشه
بوسش کردین احتمالا

پسر من اینجوری شد البته کمتر بود
کرم اوسرین ایروکس زدم خوب شد

بوسش کردین حساسیت کرده پسر منم اونجوری بود بردیم دکتر البته برا پسرم بیشتر از این بود دور از بچت صورتش انقدر گرم بود عین تب بود

نه پماد بزنید بره تبدیل به اگزما نشه ک بعدا جاش میمونه بهکورت یک درصد میزنم من

احتمالا آلرژی پروتیین گاوی اگه خشکی هم داره

صورت پسر منم اینجوری شده☹️

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۱ ماهگی