۷ پاسخ

هممون همینیم یه روزایی واقعا کم میاریم ...بعد عذاب وجدان نابودمون میکنه ...فردا براش جبران کن ❤️

کاش فقط داد زدن بود متاسفااااانه وبرخلاف میلم گاهی به زدن هم ختم میشه😩😩خدایا خواهش میکنم بهم کمی صبرواعصاب بده

منم همین طور امروز خیلی سرش داد زدم

همه همینن عزیزم منم داد میزنم ولی از دلش در میارم میگم مامانی خسته بود داد زد میگه باشه مامان دیگه داد نزن 🙃

بازخوبه فقط دادمیزنی من اینقدر پسرم اذیت می‌کنه میزنمش

درخواست دوستی میدین عزیزم

من ک دیگ ازدادزدن گذشتم امروز خونه مادرشوهرم هستیم یعنی انگار توجهنمم ازبس این بچه اذیت کرده هم من هم شوهرم یعنی روانیم

سوال های مرتبط