۸ پاسخ

سلام عزیزم اگه میتونی در روز دست کسی که مطمئنی مامانی خواهری کسی بسپرش یکم از هم فاصله بگیرین

من دیشب عصابم هییییلی خورد بود . یهویی دیدیم مادرشوهرم اینا و خواهرشوهرم اینا هم اومدن شب نشینی بنده خداها دیدن عصابم خورده خیلی رعایت میکردن . پسرم هی دختره خواهرشوهرمو هل میداد اذیت میکرد اون یکسالشع . هی گفتم اهورا مامان نکن نینی اذیت میشه هی اونا گفتن اهورا جان اروم بازی کن اجی کوچولوعه و فلان یهو پسرم چنان این بچرو هل داد سرش محکم کوبیده شد به مبل من دیگه کنترلمو از دست دادم داد زدم بلند شدم زدمش اوناهم میگفتن نزن بچس اشکال نداره ولی خوب عصابم خورد شد دیگه میدونم کار پسر من اشتباهه هی بهش گفتم نکن انگار نه انگار با این بچه حرف میزنی اصلا انگار نمیشنوه . اخرشب خوابید منم عذاب وجدان گرفتم . عصابم خورد بود عصاب بازی کردن باهاشو نداشتم هی آخر شب با خودم میگفتم کاش جای اینکه هی میگفتم نکن نکن با یه بازی سرگرمش میکردم یا یه جور دیگه هواسشو پرت میکردم🤦🏻‍♀️

منم همینطوریم
بعدش پشیمون میشم

منم دقیقا عینه تو

منم بعضی وقتا فقط با داد می‌فهمه 🥲🥲

خودتو یکم سرگرم کن.انگار نمیشنوی ک حداقل یکم دیرتر واکنش نشون بدی...من مگا اینکه یکی دیگه حرفی بزنه یا اون لحظه بخواد مثلا راه دیگه و اشتباهی زو ب بچم بگه نمیزارم فوری میگم ک شما دخالت نکن..درسته منم بعضی وقتا داد میزنم ولی نمیزارم ب عادت تبدیل شه..ماها خودمون یکم باید بیشتر صبوری کنیم.
البته اگه اطرافیان بزارن و کمتر بخوان حرف بزنن☺️

متاسفانه وقتی با داد زدن کارشو استپ میکنه دیگه عادت کرده منم همینم کاش میشد یه کاری کنیم

وضع هممون همینه خواهر بچه ها اژدها شدن

سوال های مرتبط