الان براش خیلی زوده یماه صبر کن ۶ کامل شد شروع کن
ن رفلاکس شدید داره ن کمبود وزن اصلا شروع کردنش اشتباست
اینا هنوز معدشون قابل حضم کردن نیست
یچی یکم درشت باشه میبینی همونطور سالم بیرون میاد تو پوشکشون
تا ۸ ۹ ماهگی بهترین چیز براشون فقط شیره مادره
عزیزم اگه مشکلی نداره و دکتر نگفته زود شروع نکن
زود نیست
با فرنی شروع کن بعد حریره بادوم و پوره میوه هایی مث سیب و گلابی ک باید پخته بشن گل بخار پز
کدو حلوایی هویج و.... بخارپز میکنی پوره میکنی با شیر خشک رقیق میکنی و میدی نی نی گلی بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.