۴ پاسخ

الان براش خیلی زوده یماه صبر کن ۶ کامل شد شروع کن
ن رفلاکس شدید داره ن کمبود وزن اصلا شروع کردنش اشتباست
اینا هنوز معدشون قابل حضم کردن نیست
یچی یکم درشت باشه میبینی همونطور سالم بیرون میاد تو پوشکشون
تا ۸ ۹ ماهگی بهترین چیز براشون فقط شیره مادره

عزیزم اگه مشکلی نداره و دکتر نگفته زود شروع نکن

زود نیست

با فرنی شروع کن بعد حریره بادوم و پوره میوه هایی مث سیب و گلابی ک باید پخته بشن گل بخار پز
کدو حلوایی هویج و.... بخارپز میکنی پوره میکنی با شیر خشک رقیق میکنی و میدی نی نی گلی بخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان سید سبحان🧢💙 مامان سید سبحان🧢💙 ۱۷ ماهگی
مامان مهراد آبانیم مامان مهراد آبانیم ۷ ماهگی