چ عجیب همه میگن راضی نبودن
فوقالعاده است این پوشک
چندماهیه استفاده میکنم انقدر خوبه دیگه حالم از چسبی بهم خورده
خیلیییی پوشکخوبیه😍من عاشقشم😂
عالیه من از 5 ماهگی براش میبستم
عالیه من ک راحتم باهاش
اقا من از استفادش پشیمون شدم
برگشتم همون چسبی 😀
درست ترین استفاده همین بچه کرده
خخخخ و منی ک از شر پستونک خلاص شدم خیلی مضخرف بود
دقیقا .😂
من یبار گرفتم ب اندازه صدبار اعصابمو خورد میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.