استفاده صحیح از پوشک‌شرتی😂😂😂

تصویر
۷ پاسخ

چ عجیب همه میگن راضی نبودن
فوق‌العاده است این پوشک
چندماهیه استفاده میکنم انقدر خوبه دیگه حالم از چسبی بهم خورده

خیلیییی پوشک‌خوبیه😍من عاشقشم😂

عالیه من از 5 ماهگی براش میبستم

عالیه من ک راحتم باهاش

اقا من از استفادش پشیمون شدم
برگشتم همون چسبی 😀
درست ترین استفاده همین بچه کرده

خخخخ و منی ک از شر پستونک خلاص شدم خیلی مضخرف بود

دقیقا .😂
من یبار گرفتم ب اندازه صدبار اعصابمو خورد میکرد

سوال های مرتبط

مامان آنیا♥️ مامان آنیا♥️ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی
مامان زینب مامان زینب ۱۷ ماهگی