خانما ویار حاملگی ندارم الان ولی زیر شکمم سمت چپ درد میکنه دلیلی چیه؟

۴ پاسخ

هنوز زوده شروع میشن

منم چند روزه همینجوریم

عزیزم حالت تهوه ندارید شما؟؟
من تهوه ندارم خیلی میترسم
🥺🥺

طبعیه

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری