سلام مامانا خیلی نفخ دارم نمیدونم چیکار کنم اذیتمم🥹🥹🥹🥹

۵ پاسخ

موز هم ضدنفخ هست

برو بشین تو دسشویی یا توالت فرنگی اگه داری بهتره. یه مقدار بشین خود به خود کمی دفع میشه

قرص دایمیتکون بخور

ادم سرویییس میشه چایی نبات بخور عرق نعنا بخور

عرق نعنا یکم بهتر میکنه.

سوال های مرتبط