۹ پاسخ

آب پرتقال طبیعی خودت بگیر بخور، عالیه

فقط تحمل کن
هیچ پمادی هم جای روغن زرد محلی رونمیگیره
.اگه داری بزن خوب میشه

من شیر خودمو زدم خوب شد

من عسل میزدم ولی بازم باید تحمل کنی تا بچه قشنگ میک بزنه

تحمل 🥺

بعد هربارب شیردهی از شیرت ببر بمال رو سینت عالیه

هنوزم زخمه برا من و اصلا خوب نمیشه دارم دیوونه میشم

کرم شقاق هیدرودرم بخر بزن

پماد شقاق هیدرودرم بزن

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی