۵ پاسخ

کرم شقاق سینه بزن هیدرودرم میگن خوبه

کرم سینه از داروخانه بگیر از شیر خودت بزن نوک سینه بعد بزار دهن نی نی

شیردهی باید درست باشه فقط نوک سینه رو نده به بچه
از شیرت بزن به نوکش
روغن حیوانی بزن
پماد شقاق سینه هم خوبه ولی قبل سیردهی باید با آب ولرم بشوری سینه رو

از شیرت بزن به نوک سینه

خودش ب مرور زمان خوب میشه

سوال های مرتبط