از شیر ببلاک ar راضی هستین وزن گیریش چطوره؟؟؟

۴ پاسخ

من دارم به بچم ميدم ولي وزن نبردمش هنوز وبراي غليظ بودنش هم سرشيشه شماره ٣گذاشتم

منم تازه شروع کدوم نمی‌دونم چجوریه

یبوست میاره 🙁

من بچم نرمال ورن گیرش ن کم ن زیاد

سوال های مرتبط

مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان مرد کوچک👼✨ مامان مرد کوچک👼✨ ۶ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۷ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی