دو سه روزه تزشح موکوسی دارم ولی زایمان نمیکنم چرا

۶ پاسخ

دقیقا مرحله دق دادنه مادره

منم داشتم ولی دردام شروع نشد

ای بابا منکه سه سانت بازم هنوز خبری نیست رفتم دوروز پیش بستریم نکردن فرداصبح نامه دارم باامپول فشار باید زایمان کنم دعاکنید برام

باز خداروشکر کن ترشح موکوسی داری من که هیچی ندارم😵‍💫🤦‍♀️نمیدونم چرا هیچ اتفاقی نمیوفته دهانه رحمم هم سفت و بستهههه رفتم معاینه ام کردن

عزیزم ترشح موکوسی چیه میشه بگین

منم دارم ولی خدا خدا میکنم تا اخر هفته برسم بعد زایمان کنم

سوال های مرتبط