بچها اینجا کسی هست خدایی نکرده دیابت بارداری داشته باشه

۶ پاسخ

من کلا قند دارم. الان ک باردارم انسولین میزنم

بله من پنج روزه بستری شدم قند بارداری

با قرص کنترل میشه بعدش من قبل بارداری قند نداشتم

الان دوباره آزمایش دادم هنوز جوابش نیومده هر ماه آزمایش میدم

منم لب مرز هست

مال من لب مرزه،

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری