خانما کسی بوده تو بارداری از بینیش خون بیاد ببخشیدا ،

۱۱ پاسخ

آره منم تا هفته ی شما بودم دماغم همش خون خشک بود اصلا نمی‌فهمیدم چرا ،
بعد فهمیدم بخاطر خون رسانی اینجوری میشه

اره صبحا شبا تو خاب. بنظرم از خشکی هواس

اره من یکبار شدم

یبار اره زود قطع شد

من همیشه .فشارمم خوبه

اره منم میشم

داروی رقیق کننده مثل اسپرین مصرف نمی‌کنی؟

منم دست میزنم خون میاد همش

اره منم ولی دکتر به من گفت مال خشکی هواس

من تقریبا هر روز. ولی کمه لخته لخته میاد.به خاطر جریان خون بالاست.

آره من یبار
اگه فشارت بالا نیست طبیعیه به خاطر افزایش حجم خونه

سوال های مرتبط

مامان میران و میراث مامان میران و میراث هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمدفاطمه مامان محمدفاطمه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جانان و نی نی مامان جانان و نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری