گوشت دلستر بستنی
بستنی دکتر من میگفت نخور زیاد قند و بالا میبره
ابگوشت .ماکارونی.سیبزمینی .مغزیجات.خرما
میوه زیاد
من ابگوشت و پوره سیب زمینی و مغزیجات و حلیم و بستنی خیلی خوردم
من بچه اولم ۲۵۰۰ بچه دوم ۳۴۰۰ سر دومی شیر خرما خیلی خوردم
من ماه اخر
آب پرتقال طبیعی
بستنی
حلیم
آبگوشت
گردو
خرما
آجیل
هررر چی میومد دم دستم میخوردم
بیشتر تخم مرغ صبحانه و میانوعده مغزیجات
وزن بچمم ۳۸۰۰
آبگوشت. کله پاچه. ماکارانی.حلیم .مرغ
پوره سیبزمینی ،تخم مرغ آبپز ،شیر +خرما دو تا زیاد نخور بستنی دومینو گاهی میخوردم ۳۵۰۰ بدنیا اومد
من بستنی میخوردم بچم ۳کیلو ۲۰۰بود
مغزیجات و پروتئین خیلی تاثیر داره تو وزن بچه و اینکه یکماه اخر من لیدی میل هم میخوردم اونم خیلی موثره
۳۷۰۰ بود مولتی ویتامین خارجی داده بود دکترم از اول تا آخر بارداری ،فکر کنم بی تاثیر نبود
میوه،حبوبات
بچه من 3850 بود تو بارداریم آبگوشت ، حلیم ، مرغ اینا رو زیاد میخوردم خرماام هرروز میخوردم
من هر چی که مفید بود میخوردم قرصامم سر وقتش
اشتهامم زیاد شده بود بچم سه کیلو و هفصد
آبگوشت ماکارونی حلیم بستنی مغزیجات مرغ گوشت کبابی
مال من دقیق ۳ کیلو بود ب دنیا اومد. همه چی میخوردم من🤣هرچی ک تو اینترنت نوشته بود وزن بچه رو زیاد میکنه مثل بستنی . آبگوشت . ماکارانی
غذا گوشت مرغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.