۷ پاسخ

بچه منم اينطور شده بخاطر دندونشه اب دهانش ميريزه او اون قسمت و با لبش فشار مبده اينطور شده براي بچه من

لبشم ورم داره

دخترم لبشو می‌کنه دهنش میخوره دورش اینجوری میشه

ایناازبوس کردن زیادیه دخترمنم همش اینجوری میشه

بوسش کردن احتمالا الوده بوده اینجوری شده صورت و تند تند بشور مرطوب کننده بزن

لبشم ورم داره؟

شاید اب دهنش ریخته اینجوری شده

سوال های مرتبط

مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی