۶ پاسخ

با اب گرم یا حوله بزار رو سی‌نت تا نرم بشه بعد بدوش با شیر دوش

خیلی بده من الان دو ماه یکسره درد سینه دارم یه روز خوبه یه روز دوباره درد میگیره ☹️

بدوشش

سرما خورده
یکم گرم نگهش دار
وشیاف دکنوفناک بزار که دردش را کمترحس کنی

شیر داخلش جمع شده باید بدوشیش

یا بدوش یا بده بچه بخوره چندبار ازش

سوال های مرتبط