۶ پاسخ

بدوش
یا بده بچه بخوره تا اذیت نشی

یا بدوش یا بده بچه

تند تند بدوش
وگرنه تب و لرز میکنی

اون سفتی شیر هس توش مونده یا با شیردوش بدوش یا بده بچه بخوره توش بمونه عفونت میکنه و کیست سینه درست میکنه دکترم گف

شیره بده بچت بخوره

خطرناک که نیست ولی تا میتونی بده بچه بخوره که خالی بشه درد نگیره

سوال های مرتبط

مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۵ ماهگی