سلام خانما چند هفته خوبه برای زایمان

۶ پاسخ

برج ۱۲ ۱۴۰۳ هم ۱ساله شد بعد فوت کرد😭

۳روز موند تو دستگاه ریه هاش خوب بودن

پسرم ۳۴هفته به دنیا امد گذاشتن تو شیشه کامل نبود

البته من ۳۶ زایمان کردم

۳۷ به بعد خوبه دیگه

۳۷هفته به بعد

سوال های مرتبط