پسزم خیلی اخمالوعه
ینی بداخلاقه

۷ پاسخ

نه عزیزم

۴۰ روزش بشه به بعد میخنده پسر من تا ۴۰ روزش شد خندیدن یاد گرفت 🤣

نه فیس صورتش اینه

ن دختر منم همین جور بود الان اونقدر میخنده ک نگوووو

پسر من هر کی میبینه میگه همین حالا ببر بوتاکس کن انقد اخم میکنه 😂😂😂

پسر منم اخموعه قربونش برم🤣

نه عزیزم هنو قشنگ جایی رو نمیبینه بخاطر همونه دختر منم خیلی اخموعه

سوال های مرتبط

مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی