پسزم جیش کردیذرش رف ت دهنش بدنیس واسش😥

۷ پاسخ

😁😁😁 از دست این پسرا
دیگه ضررم داشته باشی کاریه که شده
خود کرده را تدبیر نیست😁😁

اشکالی نداره🤣

😂😂😂😂😂

چطوریییی آخه چطوری 😅😅😅

نه واسه منم یبار اینجوری شد طوری نیست😂
رفت تو چشم و دهن و دماغش 😆

تو شکم که همش جیش میکرد و از همونم میخورد حالا ی ذره رفت دهنش سخت نگیر😂

🙁🙁🙁

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر👶🏻 مامان رادمهر👶🏻 ۸ ماهگی
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی