۷ پاسخ

خب این مایع را که تو رحم مادر میخورن چی ایرادی داشته

خیلی مراقب باش عزیزم
انشاالله چیزی نیست

مایع رو که همه بچه ها میخورن

سلام عزیزم قدمش پر از خیر و برکت نترس الکی به امیدخدا چیزیش نیست

مبارکه عزیزم
اگر چیزی باشه خودشون بیشتر بچه رو نگه می‌دارند نگران نباش عزیزم

مبارک باشه قدمش پر خیر و برکت. طبیعی یا سزارین. از تجربه دردش بگید

طبیعی امد یا سزارین

سوال های مرتبط